söndag 21 mars 2010

Vi är tillbaka i Bjärred igen, eller ja det har vi vart halva dagen. Men det är först nu jag har ork att plita ner några ord. Har förmodligen akiverat mig mer i Skanör än vad jag borde (och då ska det tilläggas att jag bara slappat och ätit god mat men möjligtvis gått några steg för mkt) Jag har ont, och det innebär skärpning med vilandet.
Vi hade en helt underbar vistelse i vilket fall. Jag har aldrig upplevt någon vackrare hotellmiljö. Maten var undebar, servicen likaså. Relaxavdelningen gick inte av för hackor heller :)
Åhh jag har en miljon bilder att visa er men min dator (min nya fina som ska va så grym) vägrar att samarbeta. Bilder går inte att lägga över. Jag tar nya tag med dom imorgon.

Nu kommer sambon hem från hockeyträningen närsom. Då blir det tv-tittande i sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar