söndag 7 mars 2010

tjuvar..

Johan lagade mat till oss ikväll. Hur gott som helst, trots en kräk-kavalkad mitt i allt (så är det att vara gravid) Han kom in i badrummet och klappade mig på huvudet och sa att jag var tapper (han är för söt) sedan satte vi oss och äta igen. En helt vanlig middagsstund i mitt liv just nu. Tabletterna fungerar idag (tack gode gud). Jag håller tummarna för fler!

Fick vet innan att en granne i vår gata haft inbrott igår kväll kl.20 :( Johan är iväg på hockey just nu så jag är i princip vettskrämd. (även om poängen med inbrott kanske är att det inte ska vara någon hemma). För er som inte håller koll på vad som händer i Bjärred så kan jag berätta att vi har en inbrottsvåg utan dess like. De stjäl kontanter & smycken och jag skojar inte om detta var nr 30 i raden.

Tur att vi varken förvarar kontanter eller fancy smycken i detta hus då, synd att inte tjuvarna vet om det också bara!

1 kommentar:

  1. Du får ha mycket lampor tända, så de ser att du är hemma...
    Annars kan man ju sätta ut en skylt där står att ni inte har några värdesaker hemma! hehehe Försökte vara lite lustig så här på kvällskvisten. hehehe

    Ta det lugnt o ta hand om dig o liten!

    Kraaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera