onsdag 31 mars 2010

Så, då vart både frukost och lunch avklarad. Åt faktiskt frukost 07.15 idag (hör & häpna)! Nu till lunch blev det rester från gårdagens middag. Bara lite frukt kvar att äta också innan middagen ikväll. Har börjat tänka till ordentligt på vad jag äter för jag fick en smärre chock när jag var hos barnmorskan i måndags och vågen visade 10 kg +. Jag ska ju kunna gå ner allt sen igen är det tänkt.

Nu dricker jag thé och är innerligt tacksam över att jag inte befinner mig utomhus, fy för vad det regnar! Finns mycket jag borde göra idag men gud vad slö man blir av detta väder. Tänkte måla ägg men det sparar jag nog tills imorn :) (pappa kommer ju ner på påskmiddag).

Ikväll ska karln se fotboll (hans älskade Arsenal) på krogen. Vilket innebär att jag mer eller mindre har Skalman som sällskap heela dagen. Han är bra på att lyssna, synd han inte kan svara bara, haha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar