torsdag 4 mars 2010

borta bra men..

så har jag nu hittat hit igen, efter många års frånvaro och val av andra bloggsidor. borta bra men hemma bäst eller? efter att ha knåpat ihop en något så när okej layout så är det väl bara att skriva på :)

nytt för den här gången är ju faktiskt det mesta i mitt liv, tror jag bloggade för blogger sist för sådär 5 år sedan. Jag är sedan januari inflyttad i mitt och johans underbara hus i bjärred. renoveringen är numera ett minne blott tack och lov (bortsett från lite finslip) så här bor vi nu med skalman (precis som förr) :) den tokigt underbara katten som är one of a kind helt enkelt.

Även en ny familjemedlem har flyttat hit, hon bor i min mage och beräknas vara färdig bebis 13/7-10. en underbar känsla som det inte går att sätta ord på. hon är noga med att göra sig påmind varje dag då hon buffar runt hej vilt därinne!

Så häng med på vår resa vet ja :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar