fredag 5 mars 2010

skruttan

Jag klarade av två timmar på jobb (varav kanske 50 min på golv) alltså ännu mer katastrof än jag befarade. min underbara chef fixade och trixade som alltid (med hjälp av söta maja&tanya) sen var det fixat. jag kunde gå hem med gott samvete :) 4,5h fick vi vänta på kk´s aktutmottagning. Självklart drygt men samtidigt så kan jag inte gnälla över det. man får den hjälp man behöver i alla fall. (dock hade jag en sambo som klättrade på väggarna) :) i vilket fall är jag nu sjukskriven de närmsta två veckorna (eventuellt längre), jag har fått en längre antibiotikakur och även fått brichanyltabletter som ska stoppa sammandragningarna. och självklart ska jag vila, vila vila! jag får inte ens lov att dammsuga (tyckte det var lite komiskt att hon sa just det, för nu tvingas johan städa) släpper det inte inom ett par dagar måste jag komma in. jag önskar mer än allt jag någonsin önskar förr att detta ska gå vägen och att skruttan ska få må bra och bo kvar i magen länge till! hon är ju det finaste jag har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar