torsdag 25 mars 2010

Johan duschar, snart kommer han och kryper ner hos oss. Vi är alltså redo för att se vad tv-kvällen har att erbjuda. Förmodligen blir det CSI. Inte för Johans del dock, han är totalt fast i sitt datorspel - "manager". Man ska tydligen vara tränare för diverse fotbollslag. Så där sitter han och svär och hojtar -bra grabbar!, när det blir mål. Jag bara skrattar! Han har då blivit rätt trackad för sitt enorma datorspelande så han övertygade mig att beställa hem ett eget. Dock valde jag något som passade mig bättre, Backpacker 3. 149:- på cdon.com, billigt och bra. Förmodligen dimper det ner i lådan imorn, längtar redan. Jag var nämligen ett stort Backpacker-fan när jag var yngre. Så nu är jag alltså också officiell datorspels-nörd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar