tisdag 16 mars 2010

Holy Macarony.. Jag har nog vart lite väl optimistisk i mitt tänkande om mig & bebis (trots fortsatta sammandragningar) Jag är nyss hemkommen från min läkare på mödravården. Är sjukskriven april ut, med fortsatt bricanyl och vila! Min chefs kommentar på detta var ändå för härlig: Yes, det här är det bästa som kunde hända dig & din bebis. Hon menar givetvis inte att hon är glad över mitt tillstånd, snarare att jag får den hjälp jag behöver.
Nu ska man bara gå en rond mot försäkringskassan igen. Har fått höra att deras överseende med gravida kvinnor med besvär är typ noll. Ska bli intressant detta.

Sitter i uterummet och plitar just nu, när solen har stått på mot denna inglasade lilla bur så blir här som ett medelhavsklimat :)

Snart kommer Johan hem, då blir det middag! Tjohoo :) (tänk vilken viktig roll maten spelar i ens liv just nu)

1 kommentar:

  1. Det är ju bra att du har en läkare som bryr sig om dig o bebis! Försäkringskassan får ju betala ut, vare sig de vill eller inte... pengar måste man ju ha!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera