tisdag 30 mars 2010

Vågar man tro att våren är här nu? Jag tror nästan det faktiskt! Jag menar mer snö lär det ju inte komma. April är ju faktiskt en vårmånad så välkommen våren helt enkelt!
Efter många telefonsamtal har vi nu lyckats planera in alla påskmiddagar! Torsdag med pappa, fredag med mamma & mats och lördag med Johans föräldrar. En massa middagar helt enkelt, det passar en gravid kvinna alldeles utmärkt! :)
Hem från jobbet kom en sur stressad karl idag, jag tar mig en tallrik fil och gömmer mig tills det värsta har lagt sig :)
Ikväll är det Bayern München - Man United på kanal 6. Jag har fått order av sambon att också kolla och framförallt hejja på Bayern. Det finns tydligen "bara" ett engelskt lag och det är Arsenal. Bara att hålla med, det blir bäst så :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar