fredag 5 mars 2010

älskade sol

Jag har precis druckit två glas mjölk och ätit 2 rostmackor med majonäs (min nya last) :) är redan klar och färdig för jobb. ska strax bege mig! det första jag tänker göra är att förklara för min chef att jag med största sannolikhet kommer att behöva gå hem igen om ett par timmar (åh gud va poppis man kommer att bli) jag har i och för sig en undebar chef så jag ska inte klaga, syftar mer på hur man själv känner sig. nu har jag bestämt mig, idag tänker jag åka in om jag mår likadant. dels för att kk har bett mig såklart men också för att jag nu tycker att jag kämpat tappert sedan i tisdags och inte åkt in för att jag är övernojjig. tyvärr så har vi ingen personal som kan lösa mig ikväll om jag behöver åka in. men herregud, det är ju faktiskt inte mitt problem. bebis kommer först! hur skulle man må om man prioriterade jobb framför bebis? då är man nog inte redo för barn överhuvudtaget!

nu till något helt annat, fy tusan vilket vårväder :) jag blir alldeles varm & lycklig av att se solen skina sådär. måste även påpeka att jag gick ut och hämtade posten i linne (inte 2 koftor & en jacka som det brukar vara) så nu har jag bestämt att våren är här. eller i alla fall så får vi en liten smygtitt av den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar