torsdag 4 mars 2010

johan spelar match..tydligen årets viktigaste (påtalades det ett antal ggr). men jag kunde inte förmå mig att följa med. har brutala sammandragningar och kramper till och från hela tiden. jag har blivit ordinerad vila och fått antibiotika för min urinvägsinfektion men kom igen, de hjälper ju inte. därför ringde jag kk innan (tack gode gud för att dom finns där dygnet runt) och förklarade att det inte blir bättre (är inne på tredje dagen med antibiotika) då sa hon att jag bör ha märkt skillnad idag eller i alla fall till imorgon,annars får jag åka in igen. så jag ger det en dag till. som förstföderska är du ju livrädd att vänta en dag till, kan det på någotvis påverka bebisen negativt? tusen tankar far ju runt i ens huvud. på något vis är man ju hellre för orolig än tar för lätt på det och riskerar något. men jobb blir det imorn i alla fall. 14-23.30. borde verkligen inte. men orkar inte vara till besvär med en massa fixande av tider! (visst är det sjukt att man aldrig skall kunna vara hemma utan att ha dåligt samvete) men och andra sidan vet jag att ungefär 90 % på den arbetsplatsen känner så.

förresten, mac n cheese´n slank ner men det var ingen tiopoängare! tur man har en sambo som älskar all mat som kommer i hans väg. bildbevis ska ni ju också få såklart :)

1 kommentar:

  1. Jag tycker INTE att du ska jobba i morgon. Stanna hemma o ta hand om bebeis din. Det är mitt råd! Bebis är viktigare än ett jobb! ´

    Kraaaaaaaaaaam på er alla tre!

    SvaraRadera