söndag 13 juni 2010

Holy Macarony! Jag blir snart knäpp, på riktigt. Har efter ännu en natt med bara ett par timmars sömn helt slut på tålamod. Det går bara inte att vara höggravid, ha förbaskat ont i ryggen och vara sjuk samtidigt :-( Min hals gör upprop helt och hållet. Jag kan inte äta, knappt dricka, knappt svälja undan mitt eget saliv för tusan. Halsfluss maybe? Vi får väl se vad som händer. Nu sitter jag i kö till "jourläkaren", är beredd att göra vadsom bara jag får komma till ro en liten stund. En trip till apoteket får det bli sen också, panodilen är totalt slut då förbrukningen de senaste dagarna inte är att leka med.

Stackars söta lilla bebis i magen..men förmodligen känner ju inte hon av detta och det är ju tur.
30 dagar kvar nu..det börjar brännas :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar