måndag 3 maj 2010

Världens bästa morgon



Åh vilken underbar start det blev på dagen idag. Min älskade farmor ringde och väckte mig! Hon hade hört att jag legat på sjukhuset i veckan så hon ville bara ringa och kolla hur det var med mig. Som hon själv sa, lite tidigt gör ju inget men jag ska helst knipa igen 4 veckor till. Genast kom flera miljoner minnen med farmor & farfar tillbaka. (Är sjukt så sentimental man blir när man är gravid). Sprang jämt bort till dom som liten och lekte och ack va kul man alltid hade. Oavsett vad vi gjorde, om det så var att befinna sig i lekrummet, "gröna" eller "bruna" rummet :) spela fotboll i trädgården, leka under trappan, spela kort eller fia med knuff eller äta glass med strössel :-D Åh vad jag önskar att min dotter får det likadant och att hon får en massa kusiner att leka med. Men det lär ju dröja några år, lillebror är fortfarande liiiten :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar