måndag 17 maj 2010

Jahapp, då har myrorna upptäckt vart vi bor också. Trevligt värre! :-/ Jag är inte på något sätt rädd för myror men tycker det är äcklig för dom är många och överallt samtidigt ungefär. Jag har hittat två i vårt sovrum och 8 i lillskruttans rum. Jag vet, ingen big deal, man ska vara glad så länge man inte blir invaderad men det känns ändå äckligt. Det kryper och kliar över hela mig känns det som. Tänkte att Skalman säkert skulle tycka det var kul att jaga dom, men han la sig för att sova istället. Så den här osmidiga tjocka kvinnan fick ta dö på dom. Vilken syn det måste vart :)

Åh just det, min duktiga sambo tapetserade två fondväggar igår och det blev så jäkla snyggt. Tänkte föreviga underverken och visa er, ska bara ta tag i det först.

Nu blir det lunch, pastasås & makaroner! Leftovers från helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar