söndag 18 april 2010

söndag

Johan är och tränar hockey, jag sitter orörlig i soffan :) Känner mig som en strandad val. Har haft så himla mycket sammandragningar idag så nu vill jag inte ens röra mig. Jag hoppas det lättat nu i alla fall. Imorgon ringer min läkare så får vi se vad som händer framöver. Om det blir jobb (verkar inte så troligt dock), sjukskrivning eller ansöka om havandeskapspenning. Känner att jag verkligen måste börja sätta mig in i "pappersarbetet" litegrann också. Nu när man plöjt igenom tonvis av fakta om gaviditeten, inhandlat det mesta som skas o.s.v.

Lillskruttan sparkar runt som en tok, dag som natt. Undrar nästan om hon sover något överhuvudtaget :) Men ack så mysigt det är.

Inget Brothers & Sisters ikväll, fotboll istället :(

Nu ska jag äta glass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar