fredag 23 april 2010

mat mat mat

Nu är jag mer mätt än jag någonsin vart :) Är dock sugen på att trycka i mig lika mycket till :)
Till middag blev det grönsakspytt á la Jessan med oliver & bönor. (Ni hade fått fotobevis på den vackra middagen om jag inte vore för mätt för att resa mig och leta rätt på mobilen) Lite onyttig fick jag såklart lov att vara så jag smaskade i mig lite Mango Rioja till det också.
Så kul det är att laga nyttig mat, jag har blivit inspirerad av min söta lilla mamma.
Det bästa är att om magen skulle kurra om några timmar igen så kan jag ta en liten portion till. (Med gott samvete) Mums :)

Karlen min är inte hemma ikväll, afterwork som gäller såklart. Usch, ville verkligen inte att han skulle ge sig iväg idag men där stod jag som ett fån i hallen med världens största smile och önskade honom trevlig kväll. Hoppas timmarna går fort och att ölen inte är allt för god =p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar